Algemene Ledenvergadering met Buffet

geplaatst op: 02-01-2020

Beste Mans leden,

Allereerst: bedankt voor de vele donaties! Totaal hebben wij maar liefst 800 euro opgehaald voor gezinnen die het goed kunnen gebruiken. Trots op de vereniging en haar leden! Het jaar 2019 is ten einde. Wij maakten op de valreep tijd om even de laatste zaken van 2019 in orde te maken, maar vooral een tijd om alvast nieuwe kansen te creëren voor in het jaar 2020. Zo heeft het bestuur van MANS onlangs voor de laatste keer voor dit jaar bij elkaar gezeten. Niet alleen om nieuwe data te bepalen, maar ook: waar staat MANS, wat willen we met MANS en waar moeten we naar toe. We zijn het er over eens dat de band wel weer iets opgepompt kan worden. Leeglopen doet de band zeker niet! Maar wellicht kan iedereen zich vinden in het feit dat wij wat stagneren. Het begrip verrassing is er wat af en dat is niet gek na 7 jaar. Wij zijn van mening dat wij meer moeten en kunnen met de middelen die wij hebben.

Het programma is de laatste jaren weliswaar met alle zorg opgesteld, maar er was sprake van veel herkenning. Ons thuishonk (de Herterij geesteren) gaan wij nog zeker zien dit jaar, maar voor nu nodigen wij iedereen van harte uit bij Spalink voor de ALV. De ALV is als gebruikelijk inclusief eten. Daarnaast hebben wij Remon Workel uitgenodigd. Remon is een verbinder als het gaat om studenten en ondernemers. Remon legt uit hoe het werkt en geeft

tevens het woord aan een ondernemer met ervaring.

Rest mij jullie te vragen massaal naar de ALV te komen. Wij hebben een voorstelling bij mans 2.0, maar de ALV bepaald uiteindelijk de koers. Vanuit deze positie gun ik een ieder gezond en succesvol 2020 toe.

De uitnodiging en tijden zijn via de e-mail verzonden.

Met vriendelijke groet,
Niek Hannink